[linux] linux arrogancy

Petko Uzek uzek na bestmail.elf.stuba.sk
Pondělí Říjen 8 18:26:25 CEST 2001

pravdepodobne som to tu zacal ale neda mi sa k tomu vyjadrit...

> Kazdy ma pravo volby.....ak sa mi nepaci pristup linuxovej komunity,
> nebudem ju obtazovat, ak sa mi nepaci linux nebudem ho pouzivat...
cele toto je tak trochu omyl. keby som nechcel robit s linuxom tak sa tu
asi neprihlasim. len ta "vasa kominita" si asi pripada taka high ze do nej
uz nikoho nechce pustit. kazdy z vas raz zacinal a keby mal vtedy inu
moznost ako dni, tyzdne ci mesiace sediet za linuxom, napr spytat sa
mailingu, tak by tak urcite urobil.

> A ak sa ma niekto opyta ze nieco nevie alebo niecomu nerozumiem a budem
> mat cas a dobru naladu...s radostou mu odpoviem. HOWGH
boze moj ked nechcem neodpovedam, odpovie niekto iny, kto chce ...

--
                                  o 0 o