[linux] traffic svet/doma

M.F. PSIkappa psi na platon.atlantis.sk
Středa Říjen 10 16:16:38 CEST 2001

No, aby som bol konkretnejsi, tak ten zoznam chcem mat dynamicky, takze ho
chcem brat z looking glass SIX, lenze pokial viem, je to poskytovane len
cez web na www.six.sk/lg.html a tym padom by ten soft/skript musel vediet
robit s web formularmi a tak a moj povodny zamer to bolo spravit co
najjednoduchsie, cize shell script.

Momentalne studujem nejake dokumenty ohladom BGP, ked to nastudujem a
naucim sa ovladat nejakeho bgp klienta (zebra,bird,mrtd), tak v tom uz
nevidim ziaden problem, uz len cas a testovat...

PSIkappa
psi na atlantis.sk