[linux] GRAFIKA

Sobota Říjen 13 17:25:43 CEST 2001

-> Opet zdravim konferku,
-> narazil som na dalsi problem u seba v roobote. Nemate tu naaaaahodou
-> niekto skusenosti s konfigurovanim gr. karty CIRRUS LOGIC CLGD-5429 pod X.
-> Ani za nic sa mi neda rozbehnut na 16 - bit, farebnej hlbke. Furt len na
-> 8. Ukazuje nieco ze potrebuje linerany rezim a ked mu ho dam, ze zasa
-> nejake MemBase a aj to ked tomu dam tak mi zamrzne cely pocitac.
-> Ak s tym niekto mate nejake skusenosti, prosim pomozte.

mam tu CLGD5428 na VL zbernici, ma 2 MB RAM (1+1) a fakt potrebuje linearny
mod na 16bit grafiku. ram std. mapuje na 14. MB ale mam ju predrotikovanu na
36 MB (masina ma 32MB); u tvojej to mozno bude inac... papiere ku nej nemas?
co tak aspon viac infos? Co tvrdi SuperProbe?
 uhlar na fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/ ; http://www.nextra.sk/
 A day without sunshine is like, night.