[linux] RE: Pomale KDE 2.x

Lubos Vitek vitek na lynxsk.lynx.sk
Pondělí Říjen 15 12:40:32 CEST 2001

Zdar,

no neviem, ale ja som zinstaloval RH7.1 s KDE2 z orig. CD, nemenil som
dokopy nic, nekompiloval som jadro a podotykam - to cele vo Vmware pod
Linuxom !

Hostovsky OS: RH6.1, AMD K6-2 333, 192MB RAM, ATI AIW 8MB AGP
VmWare:	      RH7.1, 96MB RAM

Obidva neswapovali (cca. po 20MB free RAM na hostovskom aj na VM OS).

Rychlost KDE vo VM bola sice pomalsia ako normalne, ale zeby to
"sekalo" alebo bolo neunosne pomale, to som si fakt nevsimol...

Nemas nahodou vadne sektory na disku alebo chybnu ramku ? Pripadne ta
grafika na maticnej je tiez "podozriva"...

Bye,

Lubos.