[linux] RE: Pomale KDE 2.x

Vladimir Sovic sova na upc.uniba.sk
Pondělí Říjen 15 23:33:29 CEST 2001

Zistil som, ze to neni k KDE, ale skor v X. Sputitil som len X a nejaky
program a robi to skoro to iste. Relativne pomaly sa vykresluje obrazovka a
tak. Hardvarovy problem nemam, lebo sWINnstvo 2k bezi v pohode. Asi to bude
v nastaveni X-servera. Netusim, co by som s tym mohol urobit. Praca v X
nieje daleko od "tyrania stroja". Upgradol som na KDE 2.2.1, X mam 4.1, a je
to o maly kusok rychlejsie, ale s W2k sa to stale neda ani porovnat. Tie cierne
n-uholniky mi to uz nerobi.

A co sa tyka Mozilly a Konqerora, tak Konqueror nastartuje sice rychlejsie,
ale Mozilla rychlejsie zobrazuje stranky.
--

SOva

 Vladimir Sovic, sova na upc.uniba.sk , 0903 328 409