[linux] 2 otazky na Postfix

Michal Michalac michal.michalac na ehs.sk
Pátek Říjen 19 08:01:01 CEST 2001

	Ak by nebol mail server na rovnakej sieti, ale za napr. Linux
routerom/firewalom, dalo by sa na tomto routeri nastavit sirka
pasma odchadzakuceho trafiku (napr. pomocou CBQ) zo siete
userov do siete mail servera (na port 25).
	Tym by sa obmedzila rychlost, akou mozu useri pridavat dalsie
maily do fronty mail servera...

	Michal Michalac

Ing. Michal Michalac
EHS Skalica