[linux] vnc cez firewall

Ivan Durec Ivan_Durec na chirana-prema.sk
Pondělí Říjen 29 11:17:11 CET 2001

...garantujem Ti ze je, mi sme chodili na pomalsej linke a slo to...

Ok.
Dakujem.

Este ma zaujima ci na 64 kbps linke je to pouzitelne.
Potrebujem iba obcas urobit nejaky jednoduchy zasah do NT, pridat
uzivatela, nastavit prava ...

Dakujem.

Karol