[linux] Ako na 3COM U.S.Robotics ISDN Pro TA?

Ing. Marian Belicka belicka na basl.sk
Pondělí Říjen 29 12:13:14 CET 2001

Potreboval by som pripojit Mandrake8.1 na 3COM U.S.Robotics ISDN Pro TA.
Jedna sa o terminalovy adapter dodavany Slovenskymi Telekomunikaciami spolu s
pripojkou ISDN. Na pripajanie pomocou minicom-u cez ttyS0 nereaguje. Skusal
som aj externy modem SupraFax. Ten fungoval 100%.
Da sa vobec komunikovat s tymto terminalovym adapterom pomocou AT prikazov
alebo je to odlisne zariadenie. Ako ho vobec rozchodit aby sa dalo
internetovat z Mandrake8.1 cez vytacanu ISDN linku?
Za vsetky odpovede vopred dakujem.
--
Ing. Marian Belicka			jairik na pobox.sk