[linux] adaptec 7880 a hlaska kernelu pri boote

Onofer Dusan onofer na phf.euke.sk
Středa Říjen 31 12:58:38 CET 2001

Zdravim,
Naistaloval som rh 7.2 na pocitac s onboard radicom v subj. a pocas
bootu mi hlasi ovladac (je to prva instalacia linuxu na tom stroji):
"Illegal cable configuration!! Only two connectors on the adapter may
be used at a time!"
Po ktorom pokracuje v boote dalej, najde vsetky zariadenia.
- v pocitaci su dva konektory z radica (scsi, scsi2)
- na scsi2 je jeden disk, na konci kablu terminator
- na scsi je cdrom a paskova jednotka
- podla aic7xxx_pci.c to zrejme vypisuje vtedy, ked deteguje internal50,
internal68 a external kabel. Mam dojem, ze nemam externy kabel.

Neviete mi poradit, co mi to vlastne hovori?

vdaka
d.

* Dusan Onofer <onofer na phf.euke.sk>, RFC 1925 2.(1): It has to work.