[linux] Postfix - znaky s diakritikou v hlavicke, co je standard?

Úterý Září 11 17:12:16 CEST 2001

-> dnes som cely den presedel nad sniffovanim nasho Microsoft ESMTP serveru,
-> ktory mi odmietal relayovat maily s hlaskou "Sender Denied"
->
-> pruser bol v tom, ze s telnetom to ISLO, iba s Postfixom nie
->
-> nakoniec som po 4 hodinach telnetovania, nastavovania Postfixu,
-> debugovania smtpd a podobne prisiel na to, ze problem bol naozaj (asi) v
-> Postfixe
->
-> pri zakladani usera som ako meno zvolil "Miroslav Vasko" -- s diakritikou
-> iso-8859-2
->
-> no, a v telnete som pisal "Miroslav Vasko" bez diakritiky
->
-> a tupy M$ odmietol 8bit znak v hlavicke, a zahlasil chybu
->
-> otazka: co je standard? posielanie 8bit znakov v hlavicke alebo ich
-> prekonvertovanie na tvar "=ISO...." v base-64?
->
-> cize, je chybny Postfix alebo Microsoft?

co ti tresne ten server hed mu klepnes EHLO?

 "The box said 'Requires Windows 95 or better', so I bought a Macintosh".