[linux] LyX, slovenska klavesnica a KDE2.2 v MDK8.0

Hombre hombre na vlake.army.sk
Středa Září 12 07:16:13 CEST 2001

netreba mazat ale navrhnute upravy musis urobit v ~/.lyx/preferences
u mna ale pri pouziti  \use_input_encoding true nechce fungovat kontrola
ispellom
plus lyx pri exporte do TeXu pre pdflatex nahradza diakriticke znamienka tex
sekvenciou napr. \v{c} co vyprodukuje iba americku predstavu o konkretnom
pismene.
hombre