[linux] LyX, slovenska klavesnica a KDE2.2 v MDK8.0

Zdenko Podobny zdpo na mailbox.sk
Sobota Září 15 07:20:29 CEST 2001

13.9.2001 0:58:26, Matej Pivoluska <pivoluska na globtelnet.sk> wrote:

>Zdravim Vas!
>
>Klavesnicu sa mi uz rozbehat podarilo, ale vadia mi tie escape
>sekvenicie pri akcentovych pismenach. Neviete, ako prinutit lyx, aby to
>ukladal v iso-8859-2? (Take ako input encoding som ponastavoval, kde sa
>dalo, ale bez uspechu...)

No ja som robil trochu testov dnes a bez vysledku. Ako keby ignoroval tie
podozrenie, ze to treba spostit s tou volbou (tusim to nieco ako >>use input
encoding<<, ale ked to s nou spusti i spell, tak ten hodi chybu, ze mam nejaky
problem z latin2 a v manualy (UserGuide) pisu nieco v style, ze ak je tam takato
chyba, tak je problem s nejaky s ispellovskym slovnikom, takze fakt neviem.
Takze treba asi stiahnut poslenu verziu lyxu, skompilovat, testovat, a pripadne
napisat email autorom...

Zdeno