RE Re: [linux] Firewall - part2

Adino adino na ibl.sk
Pondělí Září 17 16:29:27 CEST 2001

> ak tam bude iba mail na primanie z vonku a MTA taq staci povoleny smtp..
> ak tam bude chcet byt mail aj na pozeranie mailou cez POP3  cez inet taq
> tam povol aj POP3 port
> a ak tam bude aj WWW taq povol aj 80-ku...
Caute sa...
Ta debata sa mi zda trosku divna... ak budes mat aj firewall otvoreny len na
25 -ku port do vnutornej siete a niekto ti to vyexpoloituje si tak isto v
pazi ako ked budes mat ten mail server na FW. FW by mal podla mna skorej
zabezpecit vnutornu siet NFS, intranet, SMB, ... a masina zo services(smtp,
dns, http, ftp ... ) moze kludne byt vystrcena pred firewallom.

Adino
--
/* Andrej Hosna - http://people.ibl.sk/adino - +421 903 852 696  */
/* IBL Software Engineering - http://www.ibl.sk - +421 7 43427214 */