[linux] otvorene standardy na urade ...

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Pátek Září 21 13:40:25 CEST 2001

> No co ja viem tak v armade maju prikazane ako formaty pouzivat word a
> excel pre vsetky dokumenty aj ked vecsina posadok nema licencie.

to vies mi si mozme dovolit ignorovat doporucenia EU ohladne otvorewnich
formatou a nasej vlade ani nevadi ze MASOVE ohrozenia funkcie systemou
je domena WIN rieseni. A ani nam nevadi ze je dokazane ze vecsina MS
rieseni ma integrovane vratka pre CIA.

> Kamos co je profesional mi povedal ze im to prislo z velenia.
> Tak na tu jedinu ubohu 486dx5 nainstalovali word a excel namiesto T602
> ktoru tam mali dovtedy.

Co chces amici to do svojej armadi nedaju, nemci ich poslali do riti a
dali vsade Linuxy ale mi budeme pokrokovy a podlahneme BrainWashingu od
"priatelskych" predajcom americkych nepodarkov.

> Vsak oni nemaju ani normalny hardware ale software im nutia z velenia
> pouzivat office.

Na tuto temu si pripravujem mail na ktori chcem pouzit pravo na pristup
k informaciam ;)

--
Optimista se uci rusky, pesimista cinsky, realista se uci strilet.

Ty, ktory vymenia svoju slobodu za bezpecie, si nezasluzia ani slobodu
ani bezpecie.
					Benjamin Franklin

Afganistan nejde dobit, je mozne nim len prejst.
					Alexander Velky