[linux] Gnome-terminal

Středa Září 26 08:39:47 CEST 2001

-> Potrebujem pod Gnome rozchodit terminal s emulaciou VT220. Tak som si
-> pozrel co mozem urobit a nasiel som pre gnome-terminal kluce --tclass a
-> --termname. Nastavil som ich na vt220 a islo to, lenze nie uplne
-> kompatibilne (niektore Escape-sekvencie su ine) a preto na takomto
-> terminali nebezia korektne ulohy orientujuce sa cez $TERM. Rozhodol som
-> sa teda zadefinovat novy typ terminalu, ktory by mal potrebne korekcie.
-> Patricne som doplnil /etc/termcap a skusil zmenit --termname. Funguje to
-> az na malu chybu krasy, pri spusteni to vzdy zahlasi unknown terminal.

yo, pouzi terminfo. termcap je stara databaza a nema az tolko schopnosti ako
terminfo databaza. tercap je len pre aplikacie pracujuce natvrdo s nim. inac
by sa mozno ani nepouzival.

Inac - preco vt220? je nejaky problem preco nepouzit existujuce terminal
emulatory typu xterm, rxvt a pouzit typ terminalu 'xterm' alebo
'xterm-color' ? Imho je medzi typmi terminalov uz dost velky bordel na to
aby si vytvaral dalsi typ.

 "The box said 'Requires Windows 95 or better', so I bought a Macintosh".