[linux] Gnome-terminal

Peter Fordinal pf na nextra.sk
Středa Září 26 16:44:25 CEST 2001

> yo, pouzi terminfo. termcap je stara databaza a nema az tolko schopnosti
ako
> terminfo databaza. tercap je len pre aplikacie pracujuce natvrdo s nim.
inac
> by sa mozno ani nepouzival.

Dakujem uz je to hotove. Len tak mimochodom existuje nieco cim by sa tie
polozky v terminfo dali rozumne vytvarat a editovat ?

> Inac - preco vt220? je nejaky problem preco nepouzit existujuce terminal
> emulatory typu xterm, rxvt a pouzit typ terminalu 'xterm' alebo
> 'xterm-color' ? Imho je medzi typmi terminalov uz dost velky bordel na to
> aby si vytvaral dalsi typ.

Jednoducho to bola cesta mensieho odporu. Ta aplikacia, ktoru som potreboval
spojazdnit zarucene dobre funguje s VT220 (pretoze je stara) a uz ma
nebavilo skusat rozne terminaly, na ktoromze to pojde. Tak som si pre seba
vyrobil novy a nikoho druheho nenutim k jeho pouzivaniu. Dolezite je, ze mi
to spravne funguje a ze som sa zase cosi naucil.

Peter