[linux] Gnome-terminal

Středa Září 26 16:35:33 CEST 2001

-> > yo, pouzi terminfo. termcap je stara databaza a nema az tolko
-> > schopnosti ako terminfo databaza. tercap je len pre aplikacie pracujuce
-> > natvrdo s nim. inac by sa mozno ani nepouzival.
->
-> Dakujem uz je to hotove. Len tak mimochodom existuje nieco cim by sa tie
-> polozky v terminfo dali rozumne vytvarat a editovat ?

tic,untic,captoinfo... tic pozna zdrojovy format (iny ako termcap) a
prelozeny binarny... tic a untic prekladaju medzi zdrojovym a binarnym a
captoinfo preklada z termcapu do terminfa.

-> > Inac - preco vt220? je nejaky problem preco nepouzit existujuce terminal
-> > emulatory typu xterm, rxvt a pouzit typ terminalu 'xterm' alebo
-> > 'xterm-color' ? Imho je medzi typmi terminalov uz dost velky bordel na to
-> > aby si vytvaral dalsi typ.
->
-> Jednoducho to bola cesta mensieho odporu. Ta aplikacia, ktoru som
-> potreboval spojazdnit zarucene dobre funguje s VT220 (pretoze je stara) a
-> uz ma nebavilo skusat rozne terminaly, na ktoromze to pojde. Tak som si
-> pre seba vyrobil novy a nikoho druheho nenutim k jeho pouzivaniu.
-> Dolezite je, ze mi to spravne funguje a ze som sa zase cosi naucil.

axa. nepouziva termcap alebo terminfo? a co presne ti blblo?

 Save the whales. Collect the whole set.