[linux] VMWare

Jozef Chocholacek Jozef.Chocholacek na qbizm.com
Úterý Duben 2 09:07:30 CEST 2002

Martin Kyrc wrote:
> Osobne som vyskusal VMWare na linuxe a pod nim Win98, ale mal neskutocne
> velke HW naroky  a pracovat pod takto spustenym systemom nebolo boh vie co (a
> to aj napriek tomu, ze mam 256MB RAM a 1GHz CPU). Takztiez sa mi nepodarilo

   Zaujimave, mam VMWare rozbehany na PII na 400/256MB RAM, OS Linux, vo VM
su nainstalovane NT4, a s rychlostou som vcelku spokojny - pravda,
pouzivam to iba na pracu s Office a IE, ale je to slusne pouzitelne.

J.Ch.
--
Ing. Jozef Chocholacek                  Qbizm Technologies, Inc.
Chief Project Analyst                   ... the art of internet.