[linux] pocitac vytuhne po prikaze mount

Čtvrtek Duben 11 10:25:56 CEST 2002

-> > Mal som na doske via chipset via82c686b vsetko chodilo dobre, az kym som
-> > do stroja nehodil napalovacku a nezapol scsi emulaciu. Mal som v kernely
-> > zapnutu podporu CONFIG_IDEDMA_PCI_AUTO a CONFIG_BLK_DEV_VIA82CXXX,
-> > pricom sa v menuconf helpe pre "VIA82CXXX chipset support" pise, ze
-> >
-> > "If you say Y here, then say Y to 'Use DMA by default when available' as
-> > well."
-> >
-> > a pre "Use PCI DMA by default when available" sa pise: "It is normally safe to
-> > answer Y to this question unless your motherboard uses a VIA VP2
-> > chipset, in which case you should say N."
-> >
-> > Po tom, co som podporu via chipsetu a pci dma z jadra vyhodil,
-> > napalovacka zacala mountovat cd-cka...
->
->  Ja mam tiez VIA82cXXX chipset a podporu via chipsetu mam v jadre a z
->  mountovanim cez napalovacku nemam problem. Asi to bude len v tom pci
->  dma.

Ja mam jadro 2.2.19, chipset via686a, a ked som skusal prelozit 2.2.20 s
hedrickovym patchom a zapol som podporu VIA, pri boote mi zmrzol. Este mozem
zkuzit zapnut toto a vypnut DMA... uvidime.

V kazdom pripade nepouzivat DMA ... no neviem. Mozno je fakt nejaky chujovy
bug v BIOSe ktory sa neda obist, potom by som vsak rad vedel preco mi
2.2.19 funguje bez problemov...

 A day without sunshine is like, night.