[linux] OT: load kernelu z diskety

Marek Kilimajer kilimajer na webglobe.sk
Čtvrtek Duben 11 16:26:45 CEST 2002

Zdravim,

nemusis ho davat na disketu, staci, ked ho skopcis do /boot pod novym
menom a pridas novu sekciu do /etc/lilo.conf, jednoducho okopirujes uz
existujucu sekciu a zmenis iba label a image.

           Marek

am> zdravim,
am> mal by som otazku na horeuvedeny $subj
am> a chcem podotknut, ze som newbie, tak sa
am> na mna moc nehnevajte

am> prekompiloval som si kernel v mdk8.2,
am> pretoze mi nepodporoval moj chipset
am> a kedze som si netrufol ho hned zapisat,
am> hodil som to radsej cez make bzdisk,
am> vsetko prebehlo fajn, akurat po naslednom
am> boote sa novemu kernelu nepodari
am> mountnut fs a poziada ma, aby som
am> mu specifikoval, co mountnut ma,
am> skusal som dohodit do lilo.conf
am> nieco ako root=/dev/hdaxy,
am> no nepomaha, co by som mohol este skusit?,
am> alebo spravil som niekde daku blbu chybu?
am> dakujem kazdopadne
am> a prajem pekny den!

am>                                     andrej

just visit >> http://www.nirvanaclub.sk