[linux] ISDN ext.modem a odosielanie vatsich suborov

Pátek Duben 12 08:46:26 CEST 2002

On Fri, Apr 12, 2002 at 08:09:29AM +0100, selectp na ba.profinet.sk wrote:
> Zdravim Damy a Panov v konfere.
>
> Popis problemu:
> Pri odosielani vatsich suborov (mailov, suborov cez FTP) (vetsi ako
> niekolko kB) padne ISDN linka stahovat subory akejkolvek velkosti
> sa da.
> Linka pada pod FreeBSD + prog.PPP + NAT : ISDN Modem
> Linka pada pod Mandrake 8.2 + pppd + ipchains : ISDN Modem
> Linka nepadne ak je ako OS Win. : ISDN Modem
> Pokial je na ISDN linke analogovy modem tak sa daju posielat aj
> velke subory.
> HW.:
> ISDN ext.: US ROBOTICS ISDN PRO TA

Mal som podobny problem s tymto modemom. Modem v tom bol nevinne. U mna
to bolo sposobene interakciou programu wmcdplay a komunikacie na
seriovej linke. Zmenil som program na ovladanie hlasitosti a je vsetko
vporiadku.

Na najnizsiej urovni sa to prejavovalo tak, ze pri komunikacii pomocou
minicom-u vacsou rychlostou (115200) vypadavali znaky. Akykolvek
protokol, ktory posielal vacsie pakety, sazrejme na tom zhavaroval,
preto prechadzali chybne pakety vo velkom mnozstve.

Windows&Office jsou jako droga. Krasny a prijemny prvni dojem,
zvyknes si a nemuzes uz bez nich zit.
A pak zacnou prichazet vedlejsi ucinky ...