[linux] ISO 8859-2 text editor pre windows

Tomas Venglovsky m na t.cz
Úterý Duben 16 12:58:09 CEST 2002

(Trochu offtopic ... ale ked uz sme u tych editorov)

Nenapada niekoho ako sa da vo Vim zarovnavat aj z pravej strany? Nieco
ako funkcia `justified`. Dokumentacia hovorila o tom, ze defaultne to
nevie, ale tusim, ze su k tomu nejake makra atd. Neviete niekto o niecom?

Diky,

mok

* Peter Mann <Peter.Mann na tuke.sk> [2002-04-16 12:41]: