[linux] slow ftp transfer II

Ivan turciak ivan.turciak na alcatel.de
Středa Duben 17 07:55:30 CEST 2002

Zdravim.
priblizne pred tyzdnom som poslal do konferencie mail s tymto subjektom.
chodilo mi pomaly ftp z jedneho linuxu na druhy.Opacny smer bol OK.
teraz to upresnujem.
chodi pomaly ftp cez midnight_commander, cez perl_mirror, cez obycajne interaktivne
ftp. Ked vsak spustim tento skript je prenos takmer ok.

cd  $SRC_DIR
ftp -inv 172.23.23.2 <<xxxEOSxxx
user UID Passwd <<xxxEOSxxx
cd $DST_DIR