[linux] slow ftp transfer II

Oskar Stolc stolc na intrak.sk
Středa Duben 17 09:53:40 CEST 2002

cau,

> Zdravim.
> priblizne pred tyzdnom som poslal do konferencie mail s tymto
> subjektom.  chodilo mi pomaly ftp z jedneho linuxu na druhy.Opacny
> smer bol OK.  teraz to upresnujem.
> chodi pomaly ftp cez midnight_commander, cez perl_mirror, cez obycajne
> interaktivne ftp. Ked vsak spustim tento skript je prenos takmer ok.
>
> cd  $SRC_DIR
> ftp -inv 172.23.23.2 <<xxxEOSxxx
> user UID Passwd <<xxxEOSxxx
> cd $DST_DIR
> mget *

mozno budem uplne kecat, ale co uz...

tiez som zazil situaciu, ked to islo medzi dvoma pocitacmi roznou
rychlostou. Prenos suborou na 10 Mbitovej sieti (jedno, ci ftp, samba,
alebo scp) bol jednym smerom normanly, islo to rychlostou, 800 - 1000
KByte/s a druhym smerom to nedalo viac ako desatinu nominalnej rychlosti.

Problem bol v zle nakonfigurovanych switchoch CISCO 1900. Prisli chlapi,
co dodavali switche, nastavili nieco s 'win' moznostou... Neviem co
presne, nebol som pri tom :(.

Tak ja len tolko... mozno to nebude v tych pocitacoch ale niekde inde...

Oskar