[linux] streaming video

Čtvrtek Duben 18 02:51:34 CEST 2002

On Thu, Apr 18, 2002 at 12:04:14AM +0200, Juraj Bednar wrote:
> Ahoj,
Cau,

> ja som pocul, vola sa to tusim emulive, presne take nieco, ale free by
> som potreboval.
No ja osobne mam s kombinaciou appletov a grafiky zle skusenosti, ale mozno ze
to bolo len specificke pre to, co som skusal.

> no, tak tuto ti zase nemozem dat zapravdu ja, Sorenson codec ide v
> pohode prehrat pod Linuxom v Quicktime, ktory zase v pohode ide cez Wine
> (aj cez crossoveracke aj cez defaultne z winehq.com). Mozno budes musiet
> vypnut directdraw, resp. zapnut safe mod, ale ide to ako hodinky.
Inymi slovami musis pouzit "quicktime plejer" od applu. Pre MS-riesenia
nemusis. Ako som pisal, pri pouziti istych kodekov existuju komplet
open-source riesenia (dokonca komplet GPL-riesenia), pre zvysne staci dll-ko
resp. ax-ko a moze to pouzivat lubovolny program, a zvacsa aj vyuzit
hardwarovu akceleraciu. Sorenson moze plejovat resp. vobec pouzivat len ten
humus od eplu (vid posty od A'rpiho a par inych v ffmpeg-devel mejling liste).

BTW "V pohode" si predstavujem asi trocha inac ako ty, ten quicktime rozhodne
nie je bezproblemovy (ci je to problem wine-u alebo priamo toho plejeru od
eplu ponecham na uvazeni citatela).

> jasne. Ja bohuzial potrebujem nieco v javovom applete.
Hmm, bohuzial toto presahuje moje skusenosti.

> No, skusim, ale ja asi potrebujem javu, pretoze ciel jee, aby si klienti
> nemuseli nic instalovat, dokonca ani windows media player.
Uff, vysoko rubes :-)

>  J.
S pozdravom,

               I believe the technical term is "Oops!"