[linux] Prava v sieti

Sobota Duben 20 11:43:59 CEST 2002

Dňa 20. apr 2002 o 01:34, phobie phobie napísal(a):

> ok takze toto musis riesit o uroven nizsie a skusit to ako network block
> device, skus si pozriet na freshmeate drbd a enbd.

? nesledoval som thread, ale na citovanu otazku je uplne ina odpoved.

pod "linuxom" sa da problem riesit presne tak isto ako je popisany "vo
widowsackej sieti". na poskytovanie alebo uberanie prav v adresari,
ktory je namountovany pod jednym UID, resp. GID potom pouzijeme
filesystem, alebo nastroj ktory umoznuje pouzivat ACL-ka..
cize napriklad filesystem XFS, alebo nastroj Oblivion z projektu
GRsecurity..
p.s.: nepouzivam to :)

--
Linux 2.4.18-12mdk
Mandrake Linux release 8.3 (Cooker) for i586