[linux] INIT: Id "xyz" respawning too fast pri bootovani 2.4.18

Peter Ronai linux na my-scotland.sk
Pondělí Duben 22 20:21:49 CEST 2002

On Mon, 2002-04-22 at 15:57, Marcel Telka wrote:

> Ano, spravne. djbdns je spustene (vacsinou) tak, ze ho strazi supervise,
> ktoreho zase strazi svscan.

> Junior admin, ktoreho zaucam (este som to nerobil :-), to nebude skusat
> na production serveri :-).

nie, ale veci robime podobne na testovacom serveri aby sme potom v reale
nechceli zmenit stitisic nastaveni inak ako to bolo na testovacom

> Prepac, ale tomuto uz nerozumiem. Vravel si, ze ak pouzivam djbdns, tak sa
> mi obcas stane nehoda. Znova sa pytam: aka? (chcem vediet, co ma moze
> postihnut:-)

postihnut ta moze ze mas zly symbolic-link v /services, ze pre hocaku
pricinu poskodim binarku v baliku apod - pre nemoznosti killnut proces
ktory sa selfreferuje na moje problemove miesto sa stane konzola
nepouzitelna (uz som zazil)

nevravim ze je to neriesitelny problem, je mi len jednoduchsie neskrabat
sa pravou rukou za lavym uchom ked mam ruky dve

> Ani tomuto nerozumiem. :-(

inymi slovami co je vyhoda toho ze je to v inittabe (tomu ja nerozumiem)

> svscan nerespawnuje sam. Ak by nahodou padol (neviem o takom pripade :-),
> alebo ho niekto zakilloval, tak ho init sam opat nahodi (preto ten respawn
> pri svscan v inittab).

svscan ma za ulohu pustit supervise na kazdy proces (napr. tinydns.) a
supervise sa postara o to aby dany process nezahynul, svscan zas
prescannuje zmeny v adresaroch a postara sa o pripadny nunty restart
daneho demonka AK vsetko ide ako ma
avsak stale nechapem v com je vyhoda svscannu v inittabe

dz