[linux] INIT: Id "xyz" respawning too fast pri bootovani 2.4.18

carcass carcass na gmx.net
Pondělí Duben 22 20:04:04 CEST 2002

Matus fantomas Uhlar(uhlar na fantomas.sk)@Mon, Apr 22, 2002 at 02:07:50PM +0200:
> -> Vypise ze ide do runlevelu 3 a potom vyhodi
> -> INIT: Id "SV" respawning too fast: disabled for 5 minutes
> -> a pre kazdu konzolu
> -> INIT: Id "cXY" respawning too fast: disabled for 5 minutes
> -> a to sa opakuje stale dokola...
>
> zrejme mu chyba podpora ELF alebo nieco v tom style. skus spustit
> init=/bin/sh - uidis

samozrejme podpora pre ELF tam je - na vine bola moc "agresivna"
optimalizacia - ked som pouzil standardne CFLAGS tak to nabehlo bez
problemov. Ked budem mat viacej casu, skusim zistit kvoli ktoremu
parametru to blblo.

> -> SV:2345:respawn:env - PATH=/usr/local/bin:/usr/sbin:/usr/bin:/bin svscan /service </dev/null >/dev/console 2>/dev/console
> -> a ten takisto nenabehne.
>
> svscan davat do initu? hmmm to nepovazujem za dobry napad... dal si to tam
> ty?

ano, zozaciatku som s tym aj mal trochu problemy (zle spustacie skripty)
ale to uz je spravene a funguje to v poriadku.

> -> este pre uplnost, tie konzoly v inittabe:
>
> -> c1:1235:respawn:/sbin/agetty 38400 tty1 linux
> -> c2:1235:respawn:/sbin/agetty 38400 tty1 linux
>
> podla tohoto mas dvakrat spusteny agetty na konzolu 1 ...

to som zle pastol - (resp. zle zeditoval) - ttyXY sa zvacsuje zaroven s
cXY ;)

--

			carcass