[linux] 2 otazky: 1.rozdelenie disku, 2. instalacia rh6.2

nano.vladimir na slsp.sk nano.vladimir na slsp.sk
Čtvrtek Duben 25 15:29:34 CEST 2002

Zdravim
Rad by som sa spytal na toto:
1.
40GB disk mam rozdeleny nasledovne:
(polku pre M$Win pre rodinku a polku na Linux pre mna :-) )
Oddiel 	Velkost	ID	Typ	   Prip. bod	Poznamka
hda1	100MB	83	Linux /boot
hda2	10GB	c	Win95 FAT LBA
hda3	28GB	f	Win Extended LBA
hda5	7GB	b	Win fat32
hda6	3GB	b	Win fat32
hda7	512MB 82	Swap
hda8	10GB	83 Linux /
hda9	7GB	83 Linux /home

Co vy na to? Nejake pro a proti? Inaksie riesenie? Moze byt?

2.
Pokusal som sa nainstalit na ten disk RH 6.2 (preco som tu uz raz (a
bezvysledne) pisal :-( )
Avsak po hlaske ze testuje instalacne baliky mi vyhodi okienko s:
TRACE BACK (inner most cast);
FILE "/usr/bin/anaconda", line 342 IN ?
	intf.run(todo, test=test)
FILE /usr/bin/anaconda/text.py",
	line 1165, IN RUN
	rc=......
KEYERROR: BASESYSTEM

... a neuspesne ukonci instalaciu :-(

Co to ma znamenat? Nestalo sa to len na mojom PC, ale aj na inych (iny HW),
kde som skusal instalit?
Je zle napalene CD? Viem to nejako poriesit (prepisat nejake filesy a
prepalit)?

<KOMERCIA?>
Lebo zatial nikto sa mi neozval, ci by mi mohol napalit RH6.2 :-(
Teda ak by mal niekto funkcne install CD RH 6.2, rad ho od neho ziskam.
</KOMERCIA?>

Vdakaaaaaaaa VladoN

PS: Skusal som installit aj RH 4.2, 5.1, 5.2, 6.0 a 6.1, ale tie si nevedeli
poradit s prerozdelenim disku.
(Teda 4.2 vedela, ale tam bol zase iny problem (o ktorom som tu tiez pisal))
A 7.1 a 7.2 isli OK, ale su 'prilis nove' pre moje ucely.

Diky

This email has been swept by
MIMEsweeper for the presence of computer viruses.