FYI: CL - Claussual Language (WAS: [linux] Ucto pod Linux? / dosemu)

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Pátek Duben 26 19:24:47 CEST 2002

                                        Maxim, 19:24:02
                                        26. april 2002 (piatok)
Zdravim.

> konkretne s uctovnictvami skusenosti nemam, ale rozbehali sme pod dosemu
> modru extazu (vyvojove prostredie jazyka CL, ktore je cele modre :).
> Pouziva dos4gw extender, takze to fici uplne dopohodky. Ale to menovanie
> konkretnych uctovnictiev by ma tiez zaujimalo.

	Jeden z mojich spoluziakov k tomu minuly rok vytvoril aj specialnu
sadu grafickych fontov, cize to CLko dokaze potom bezat aj v okne
lubovolneho window managera. Da sa s nim v pohode robit.

	Akokolvek paradoxne to znie, z tohto pohladu bezi MS-Dos aplikacia
pod Linuxom lepsie ako pod Windowsom, pretoze ked sa vo Windowse prepne do
okna, tie roznorode matematicke vyrazy (MS-Dos fonty) sa rozhasia. Tym sa to
stava prakticky nepouzitelne.

	Ak by mal o tie fonty niekto zaujem, posnazim sa to niekde na svojom
HDD pohladat alebo dotycneho kontaktovat. Prosim mimo konferenciu.

	=Nepto=
Ondrej 'Nepto' Jombik, Perl CGI developer                 #!/usr/bin/perl -w