[linux] OT: php, POST presmerovanie ?

Michal Toth michal.toth na oracle.com
Úterý Duben 30 14:48:37 CEST 2002

niekto uz nieco podobne spominal, ale co tak najprv spracovat ten tvoj skript(na
ktory sa odoslu udaje potrebne aj pre banku), potom by ten isty skript mohol
vygenerovat stranku ako odpoved klientovi, ktora by v podstate obsahovala iba
formular na sposob:

<FORM name="formular" action="banka.skript" method=POST>
<input type="hidden" name="par1" value="$var1">
<input type="hidden" name="par2" value="$var2">
<input type="hidden" name="parN" value="$varN">
</FORM>

$var{1..N} by si doplnil podla parametrov ktore dostane tvoj skript, ale su
urcene pre banku

vyzera to sice ako operacia sietnice cez anal, ale banka takto dostane
plnohodnotny request od klienta