[linux] OT: php, POST presmerovanie ?

Ernest Beinrohr oernii na oernii.sk
Úterý Duben 30 18:23:55 CEST 2002

Ondrej Jombik wrote:

> 	Ved uz to tu niekto pisal. Klasicky Location na to celkom
> pochopitelne a spravne nefunguje. Vzdy vsak mozes vydat stranku s formularom
> a hidden fieldami a onLoad ju submitnut.
>
> 	Je to skarede a v zivote by som take nespravil, ale funguje to. :-)
>
> 	Keby bolo na mne, vyhodil by som mu novu stranku, kde by som
> napisal: Vase data boli uspesne spracovane, nech sa paci dalej, do Vasej
> banky. Lepsie by to vyzeralo, dobre by sa to debugovalo a aj zakaznik by to
> mozno ocenil.

Bolo by to pekne, ale ja by som sa dostal do stavu, ze spracujem data,
vlozim ich do db a pouzivatel sa rozhodne nekliknut na button banky. Ked
mi to spravia viacery, budem mat plnu db nepotrebnich matucich udajov.
Keby to ale bolo odoslane spolu a klient by platbu zrusil v
internetbankankingu, banka mi da vediet a mozem tie data co som predtym
spracoval oznacit/vymazat.

--
Ernest Beinrohr, OERNii
eAdmin @ AxonPro.sk, http://www.AxonPro.sk