[linux] OT: php, POST presmerovanie ?

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Úterý Duben 30 00:51:33 CEST 2002

                                        Maxim, 00:51:10
                                        30. april 2002 (utorok)
Zdravim.

> _POST_ Tak mna zaujima toto. Ako spravit aby klient "znovaodoslal" iny
> formular, samozrejme bez toho ze musi 2x klikut alebo bez dakeho
> brutalneho javascriptu.

	Ved uz to tu niekto pisal. Klasicky Location na to celkom
pochopitelne a spravne nefunguje. Vzdy vsak mozes vydat stranku s formularom
a hidden fieldami a onLoad ju submitnut.

	Je to skarede a v zivote by som take nespravil, ale funguje to. :-)

	Keby bolo na mne, vyhodil by som mu novu stranku, kde by som
napisal: Vase data boli uspesne spracovane, nech sa paci dalej, do Vasej
banky. Lepsie by to vyzeralo, dobre by sa to debugovalo a aj zakaznik by to
mozno ocenil.

	=Nepto=
Ondrej 'Nepto' Jombik, http://www.nepto.sk/              nepto na atomicpile.sk