[linux] Apache a ssl

Pátek Srpen 9 14:55:12 CEST 2002

Dňa 09. aug 2002 o 14:13, Matus fantomas Uhlar napísal(a):

> a vies daco konkretnejsie? ja som totiz nieco take zhanal, ale dostal som sa
> len k tomu ze na porte 443 mozem uplne v pohode bezat web bez SSL, staci ho
> definovat. Takze by som rad vedel kde je problem...

pockat, naco definovat "bez ssl" web ked proste na porte 443 _chces_ mat
ssl web ? tomu nerozumiem.

ako hladam tak hladam v dokumentacii, nikde nie je ani zmienka o tom, ze
sa to co popisujem da nastavit, alebo nenastavit, takze znova tvrdim to
co som tvrdil vyssie a viac asi uz nebudem vediet posluzit.

--
Linux 2.4.18-23mdk
Mandrake Linux release 9.0 (Cooker) for i586