[linux] OT: Standardizovane klav. skratky pre spravcov okien

Michal R. michal.r na gmx.net
Sobota Srpen 10 17:22:26 CEST 2002

ahoj
vo fluxboxe na to sluzi fluxkeys a v blackboxe bbkeys. pre pohodlnejsie
(rozumej klikacie) nastavenie skratiek v blackboxe sa da pouzit bbconf.
v tom blackboxe musis mat bbkeys stale zapnute aby ti klavesove skratky
fungovali!

michal