[linux] Zistenie IP z MAC adresy y DHCP siete bey DNS...

peter Fodrek fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Pondělí Srpen 26 09:56:21 CEST 2002

Vazeny kolegovia!

Pracujem v sieti v ktorej bezi DHCP (bohuzial) a nebezi v nej DNS... Potreboval by som v nej spustit vlastny server (trebars aj UDP) na prenos dat z vyrobneho procesu k operatorovi...Tak isto pouyivam clienta co tieto udaje zbiera... Na solo pocitaci bezia bez problemov (IP 127.0.0.1), lenze v sieti mam s tym problem... DHCP nemozem ovplyvnit a tak by som asi potreboval utilitu,ktora mi zisti  IP z MAC adresy PC, nevie niekto o niecom podobnom, staci aj sluzba  a  ktora  by to dokazala...

Diki

Peto...