[linux] Kolko ISA sietoviek znesie PC?

Úterý Srpen 27 18:47:48 CEST 2002

Dňa 27. aug 2002 o 15:42, Matus fantomas Uhlar napísal(a):

> -> nemam doma hub a chcel by som si zo starej 486 postavit router. K
> -> dispozicii mam 5 ISA slotov a vela sietovych kariet. Kolko kariet mozem
> -> osadit do PC? Mam na mysli obmedzenie IRQ a IO.

> 4 by mal, 5 by mohol. zalezi to aj od sietoviek ci sa nebudu bit, pocul som
> ze niektore typy sietoviek (tusim RTL) sa neznasali pokope viacere

bezproblemov prevadzkujem router osadeny 5 sietovymi kartami, ale 4 su
pci a jedna isa; 2x rtl cip, 2 rozne 3comy a isa je tiez 3com uplne
ina..

v principe plati, ze musi byt dostatok irq, cize zakazat paralelny port,
seriove porty a ked sa karty daju nastavit aby pouzivali tieto irq tak
ich tak nakonfigurovat, mozno bude treba ovladacom trosku vysvetlovat
kde karty hladat, ale to uz je pripad od pripadu..

co sa tyka "bitia" sietoviek, "vraj" rtl cipy nie celkom dobre vedia
fungovat ak je pouzivane sdielane prerusenie, ale treba samozrejme
rozlisit a negeneralizovat.
pomoze vacssinou rucne forcnutie nastavenia.. v principe odporucam tiez
nenechat nic na nahodu a vypinat p&p a nastavovat karty rucne podla
volnosti irq..

--
Linux 2.4.19-3mdk
Mandrake Linux release 9.0 (Cooker) for i586