[linux] Kolko ISA sietoviek znesie PC?

Andrej Hosna Andrej.Hosna na iblsoft.com
Úterý Srpen 27 20:17:22 CEST 2002

> co sa tyka "bitia" sietoviek, "vraj" rtl cipy nie celkom dobre vedia
> fungovat ak je pouzivane sdielane prerusenie, ale treba samozrejme
> rozlisit a negeneralizovat.
Potvrdzujem RTL8139 based karty nevedia dobre bezat na sharovanom interupte s
nicim , nielen medzi sebou. Hral som sa s tym dva dni nakoniec som bol nuteny
vyhodit SCSI radic aj s CD-R do ineho kompu.
Adino
--
Andrej HOSNA (Andrej.Hosna na iblsoft.com)
IBL Software Engineering, http://www.iblsoft.com