[linux] Napalovacka

Oskar Stolc stolc na intrak.sk
Sobota Srpen 31 11:09:52 CEST 2002

On Thu, Aug 22, 2002 at 10:46:17PM +0200, Mirec Steflik wrote:
> Caute,
>
> neviete mi niekto poradit s nasledovnym problemom?
> Pridal som do pocitaca napalovacku a vyhodil som CD-ROM.
> Po restarte sa mi vzdy vytvori symbolicky link v /dev:   cdrom --> hdb ale
> malo by tam byt cdrom --> scd0. Inak mi nejde citat CD-ROM-y. Napalovanie ide
> OK.

nestretol som sa s nicim podobnym, nastastie nepouzivam distribuciu,
ktora chce byt zakazdym mudrejsia ako administrator a nastavuje si
symbolicke linky po kazdom restarte... :-)

ak ti to nastavuje po kazdom restarte, tak sa to musi robit nejakym
inicializacnym skriptom, skus pohladat v /etc/rc* adresaroch...

	cd /etc
	grep -r ln rc* |grep cdrom

taktiez musi mat niekde tvoj linux ulozeny, na ake zariadenie ma spravit
linku, skus najst subor, kde by to mohlo byt a prepis v nom hdb za scd0:

	cd /etc
	grep -r hdb *

cau,

oskar