[linux] procmail spam filter

Martin Kavec martin.kavec na uku.fi
Pondělí Prosinec 2 08:57:07 CET 2002

Ahoj,

	bez uspechu som sa snazil najst cez vikend (google, procmail FAQ) sposob ako
odfiltrovat spam mail procmail-om. Spam-y, ktore my chodia maju v texte odkaz
na jednu domain (co.kr). Nasiel som vela prikladov na filtrovanie ^From, ^To
atd., ale ked sa jednalo o analyzu textu obycajne, som nasiel linky na
SpamAssassin. Kedze som iba koncovy uzivatel siete nechce sa mi investovat
tolko casu do nastavovania "kanonu na vrabce", ktorym by SpamAssassin pre
mojich cca 15 spamov denne bol.
	Takze otazka je ako by mal vyzarat moj filter v .procmail/rc.filter

:0:
/dev/null

dik za pomoc.

Martin