[linux] lokalna siet...

M.F. PSIkappa psi na talker.sk
Úterý Prosinec 3 13:39:25 CET 2002

Zdravim,

On Tue, 3 Dec 2002, Juraj Bednar wrote:

> Ahoj,

> pozri cennik. Ale switch nie je bezpecnostny prvok, ale prvok sietovej
> topologie (teda da sa ukecat, aby ti posielal aj to, co by nemal).

^^^toto nieje pravda, moderne switche su zakladnymi prvkami bezpecnosti
siete. Kedze 90% routrov/firewallov pracuje az od L3 a L2 je tym padom
nezabezpecena.

Ak si ochotny investovat tak okolo 30-40 tis. Sk a kupit fakt dobry
switch, ktory viet VLANy, access-listy, IDS a podobne srandy, tak to nieje
problem spravit. Konkretne: Cisco Catalyst 2950, HP PROCURVE SWITCH 2524.

--
`)_|_('       PSIkappa
   I k        psi _at_ talker.sk