Pine v MDK (WAS: [linux] Mandrake 9)

Čtvrtek Prosinec 12 00:13:08 CET 2002

Dňa 10. dec 2002 o 00:01, Ondrej Jombik napísal(a):

> 	Mozno to zle chapem, ale odteraz uz akoze nebudu existovat Pine RPM
> baliky pre Linux-Mandrake? To aby som zacal kompilovat a
> "checkinstall"-ovat. :-(

nechapes to zle, presne takto to je. cize balik pine nebude sucast
gpl-setu, ani nebude v contribe. to ako tu uz bolo napisane, ze sa
nachadza PLF je pravda..

nepamatam si uplne celu story, ale problem bol jednoducho v tom, ze je
zakazane distribuovat pine so zmenami (patchmi), jedine co sa moze
distribuovat v binarnej podobe je presne to co sa da stiahnut zo stranky
autorov.

<flameon>
dobre tak, konecne aj tych par poslednych nestastnikov co pouzivaju
pine skusia co je to pouzivat naozajstneho mailoveho klienta ;)
</flameon>

--
Linux 2.4.19-18mdk
Mandrake Linux release 9.1 (Cooker) for i586