Pine vs. Mutt (WAS: Pine v MDK (WAS: [linux] Mandrake 9))

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Čtvrtek Prosinec 12 01:05:51 CET 2002

> <flameon>
> dobre tak, konecne aj tych par poslednych nestastnikov co pouzivaju
> pine skusia co je to pouzivat naozajstneho mailoveho klienta ;)
> </flameon>

Dobre, ja som len za. Uz dva-tri roky si davam novorocne predsavzatie, ze
prejdem na Mutt. Tento rok tomu nie je inak. Vzdy to ale stroskota na tom,
ze Mutt nema funkciu zmazania priecinku. Ak si dobre pamatam, tak to bolo
implementovane len pre IMAP. Sucastna verzia ktoru mam nainstalovanu (Mutt
1.3.27i (2002-01-22)) nema uz v helpe spomenutu ani tuto moznost (asi som
zle pozeral).

Takze suma sumarum: pre mna za mna budem Mutt ovladat aj joystickom, ale kym
nebude vediet zmazat preicinok (co je mimochodom velmi pouzivana funkcia),
je pre mna dost nepouzitelny. Pozna na to niekto nejaky workaround? Co moze
byt problematicke na unlink()-nuti jedneho suboru?

--
  _/|   Ondrej Jombik - nepto na php.net - http://www.nepto.sk - OJ812-RIPE
 <_  \  Platon SDG - open source software development - http://platon.sk