[linux] Compaq Armada m700 + Lucent Winmodem

Frantisek Repkovsky repkovsk na magic.allianz.sk
Pátek Prosinec 13 09:40:18 CET 2002

Ahoj,

On Friday 13 December 2002 09:29, Misu wrote:

> Skusal som aj ovladac od tial, ako prvy... Tak isto aj ten post-install,
> ale tam su len blbiny, okrem toho country code... Zial nepodarilo sa mi
> nikde najst country code pre Cesku Republiku :( Nevie niekto?
>
> Do ineho PCI slotu to zial neprelozim, ono je to notebook :)

Este jedna vec... (je to aj v tom post-install manuali)

setserial -agv /dev/modem a cat /proc/interrupts musia vypisovat rozne IRQ. Je
pravda, ze ked som mal problem s NO DIALTONE, tak som mal v obidvoch vypisoch
rovnake IRQ. Ked som to rozbehal, bolo uz rozne...

PS - Zlate externe seriove modemy, zapojis a ides... :-))

S pozdravom

Frantisek Repkovsky