[linux] ot: solaris, oracle...

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Pátek Únor 1 22:05:32 CET 2002

Ahoj,

> ze sa da niekde zohnat solaris free (teda aj som
> nasiel webe sunu, ze ci si chcem stiahnut iso image,
> ale cez modem sa mi moc nechce) a objednavat z ameriky
> tiez nie. neda sa to zohnat niekde tu na slovensku ?
> pocul som, ze aj sco je free, ale medzitym ich kupila
> caldera ci co, tak ako to je ? a to sa da zohnat zase
> ked ? a na zaver som pocul o nejakej obmedzenej trial
> verzii oracle databaz pre developerov.
> mimochodom, nevie niekto, ake je postovne z usa, keby
> som odtial objednaval ?

neviem, v akom zmysle pouzivas termin free, kazdopadne v tom, v akom ho
chapem ja nie je free ani solaris ani SCO. Ak myslis pre nekomercne
pouzitie zadarmo, tak to myslim obe su. Kazdopadne Sun uz povedal, ze
Solaris dalej nebude pre Intely vyvijat, takze ak nemas Sunovske zelezo,
tak velmi zalezi od toho, na co to potrebujes.

Postovne je okolo 300-600 korun + patlanice s colnicou (ak to nepojde
cez speditersku sluzbu, co je drahsie). Hlavne bude zabava vysvetlit im,
ze ten solaris je ,,free''.

    Krasny den,

         Juraj.