[linux] Dorucovanie mailov - realtime

Kocur kocur na nocka.sk
Středa Únor 6 15:09:15 CET 2002

> v realnom case? potom musi nejakym sposobom dostavat od servera info ze
> prisla nova posta...
> --

no len jako..??

keby mal stale otvoteny neaky port taq by to strasne zatazovalo sevrer..

ak to ma neako urobeny Exchange, ze posiela hlasky klientom, tak potom v
tych swindowsackych outlukoch musi byt "mechanizmus", ktory sa spusti, ked
sa mu exchane ozve a zacne stahovat postu...

ale o to nejde...exchange tu kvoli tomu davat nebudem...

keby sa dali neake chytre hlavy dokopy a urobili by neaky ten skriptik alebo
nieco poobnee...
na workstatione by bol potom neaky ten programik na pozadi spusteni....alebo
cojaviemco...