[linux] ProFTPD

Pavel Grancic pg na alfabase.sk
Středa Únor 6 15:32:45 CET 2002

Zdravim,

Mam maly problem so %subj%. Pouzivam RH 7.1, stiahol som si proftpd 1.2.4,
zda sa, ze som ho aj nejako rozbehol (zatial pouzivam ten
sample-configuration konfigurak). Ked to spustim ako standalone, tak ide.
Pomocou ftp localhost sa prihlasim ako "proftd" s heslom "proftpd".

Kedze este nevie pouzivat na na autorizaciu /etc/shadow a v etc/passws nie
su hesla, ako doplnim dalsich userov do suboru s heslami (resp. ako
vygenerujem ti hashovane hesla - PFTEST.passwd) ?

Dalsia vec je, ze sa mi ho nedari rozbehat pod xinetd. xinetd som nastavil
presne ako je to v helpe, restartol, v proftpd.conf som zmenil standalone na
inetd, ale relacia vyzea asi takto:

=================
# ftp localhost
Connected to linux.alfabase.sk
Compiled-in modules:
ftp> ls
Not connected.
=================

akoby sa snazil vypisal moduly (neviem preco).
proftpd -l vypise toto:
mod_core.c
mod_auth.c
mod_xfer.c
mod_site.c
mod_ls.c
mod_unixpw.c
mod_log.c
mod_pam.c

Takze este raz:
1.) ako vytvorim dalsich uzivatelov v proftp.passwd (hashovane hesla)
2.) ako to korektne rozbehnem pod inetd ?

Thanx.