[linux] Hromadne poslanie suborov z PC

Čtvrtek Únor 7 18:56:06 CET 2002

On Thu, Feb 07, 2002 at 05:34:25PM +0100, Norbert Bucek wrote:
> Dobry
caf

> Vedel by mi niekto poradit ako odoslat viac suborov v jednom ftp
> session cez mput na iny ftp server.
<reklama>
http://panorama.sth.ac.at/fcp
</reklama>
skus devel verziu, ta mava menej bugov ako releasy.

> Rucne sa to robilo takto:
> 1. nastavilo sa do adresara kde su subory na odoslanie
> 2. nadviazalo sa cez ftp spojenie s druhym PC
> 3. cez mput sa odoslali subory.
> 4. ukoncilo sa ftp spojenie.
napis skript, nazvi ho napr tranfer.fcp:
open user:pass na server
cd /dest
lcd /source
mput *
quit

A do cron.daily si daj
fcp.pl transfer.fcp
a je vymalovano. Hej a napis ze ci to funguje :-)

> Dakujem
np

S pozdravom,

            Better Artificial Inteligence than Natural Stupidity