[linux] Problem s WGETom

Pover PoverV na seznam.cz
Pátek Únor 8 17:26:58 CET 2002

Prehladal som mailinglist, ale nenasiel som riesenie na moj problem.

Chcem stiahnut WEBsite. Vsetko ide v pohode, ale ked sa dostane na
odkazy, ktore obsahuju "?", tak to nemoze stiahnut. Subory s "?" v
nazve nemoze vytvorit. Napr. ked su stranky robene pomocou PHP a
predavaju sa parametre, tak je tam ten otaznik.

Poradte mi ako ten site stiahnut. V skole mame WGET 1.6, som iba user
(ak by ste mi doporucovali iny software, aby sa dal pouzit). Ak by to
vyriesila nova verzia WGETu, tak adminovi poviem.

Za vsetky napady dakujem.

                                     Pover

Exclusivni zpravodajstvi ze ZOH 2002 v Salt Lake City http://www.duhovehry.cz