[linux] Re:Re:Re:Hromadne poslanie suborov z PC

Marcel Telka marcel na telka.sk
Pátek Únor 8 17:59:53 CET 2002

On Fri, Feb 08, 2002 at 05:41:34PM +0100, Norbert Bucek wrote:
> Zabudol som pripomenut ze to druhe PC je W2000 server a tam sa
> spracuvaju data
> z webanalizera ktory bezi na proxy serveri ktory je RH 7.2.
> To riesenie ftp s parametrom -n funguje ak sa pripajam na Linux
> a ma v domovskom adresari .netrc kde su udaje pre zalogovanie kdezto na
> tej 2000
> nie je nic takeho tak to nejde. :-(

... a preco nerozbehat na tom w2k ssh (http://cygwin.com/)?
(sorry, ze s tym stale otravujem, ale stale sa mi to zda ako rozumne riesenie :-)

... a preco sa logy spracuvaju na w2k? neda sa na linuxe?

Ahoj.

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |